Favorit porslin

125198-53
Jag skulle inte bli besviken om jag fick delar av denna serie i julklapp. Är trött på mina gamla tallrikar i grönt och behöver verkligen nytt. Benporslinet har en svart tunn kant runt om, är stilrent, enkelt och bara alldeles underbart. Jag vill ha i vit nyans, grå & blå är också fina, men vitt passar mig bäst.

Serien "Natur" från Gustavsberg har jag tyckt om så länge nu så jag tror att det är dags att börja investera. För oss som bor i Stockholm så är det idé att åka direkt till Gustavsbergs porslinsfabrik där man även kan köpa andrahandssortering. Återförsäljare finns dock lite överallt. 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Riktigt fint! Skulle också vilja ha lite nytt porslin. kanske dags att ge sig ut och titta lite nu när man fick lite tips=) Ha det bra!

2006-11-06 @ 14:07:19
URL: http://liteommig.blogg.se/
Postat av: Mia

sofia: ja gör det å passa på att önska av tomten,
ha de gott du med

2006-11-06 @ 15:24:37
URL: http://desperatahemmfarun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0