zip wallet

125198-141
Bild: LV, Gucci, MrsH, Mulberry

Nu vet jag vilken sorts plånbok jag vill ha...
En zip wallet, med dragkedja hela vägen runt. Stooor ska den vara, jag har den ändå jämt i handväskan, så det är bara bra att den rymmer massor. Dragkedja runt om tycker jag är bra då kort och annat har en tendens att hoppa ur min som jag har nu. Jag vill nog att plånkan ska gå i bruna toner. Sedan vilket märke och exakt modell spelar ingen större roll bara jag hittar just den som jag vill ha...

Skulle inte alls bli ledsen om tomten gav mig en LV plånis. Den från Gucci finns även i brunt och Orla Kielys finner man hos Mrs H. En klassiker från Mulberry går även hem den med...
Ja ni ser ju... jag blir fixerad vid vissa grejer...

Ha de gott i julvimlet där ute

Kommentarer
Postat av: Malin

Alla är jättesnygga! Skaffade mig en svart LV för några år sedan och den är jag riktigt nöjd med! En såndär plånbok håller ju i flera år, så det är ju värt att köpa en som man riktigt gillar....

2006-12-20 @ 20:49:07
URL: http://decor.webblogg.se
Postat av: Mia

Malin: Yes håller med dig till fullo :)

2006-12-21 @ 11:36:25
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: Anni

Alltså... många snygga plånböcker där. Tänk bara på att om man skaffar en med dragkedja måste man rensa den ofta. Om man inte sköter sig blir den för bullig och dragkedjan går inte igen eller ännu värre... spricker. Själv har jag den svarta från Mulle och är nöjd :-)

2006-12-21 @ 11:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0