Tänk vad fel man kan ha

Å jag som tyckte allt var elände, fara och färde i morse... i en tvärvändning alldeles stax efter klockan 13.00 vändes moln och tråkigheter till solsken och total lycka i mitt liv... i vårt liv...i allas liv för de som står oss nära...
Och det handlar inte ett dugg om att jag numera from idag är ägare av en alldeles egen Abbey Gucci (tänka sig maken tyckte jag skulle ha den... va!!! ni fattar inte hur otroligt det egentligen är & jag återkommer till detta ämne vid senare tillfälle) näe faktiskt så spelar det ingen som helst roll...
Det är andra besked som är anledningen till att vi gång på gång gör vågen här hemma, glädjande privata familjebesked som vi fått idag...
Ikväll ska det firas...jag vet inte riktigt hur... men på det ena eller andra viset så ska vi fortsätta jubla efter att vår guldklimp, vår lille hjälte somnat...

Kärlek och glädje till er alla (med teckenstorlek 484 bara för att visa hur viktigt detta är och hur glada vi är)

Kraaam


Kommentarer
Postat av: H

Hm, nu blev jag nyfiken...

2006-12-06 @ 13:08:29
URL: http://anotherside.blogg.se
Postat av: Mia

H: Ja jag förstår, aningens kryptisk information men kunde inte låta bli...

2006-12-07 @ 06:57:57
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0