Färg och slingor i en kartong

125198-151
Bild: Äntligen funnen på Google

Har man lite pengar men känner att man måste fixa håret innan nyår så kan jag faktiskt tipsa om denna hårfärg & slingprodukt, Coleur Experte Loreal, ca 155:-

Jag som har väldigt mörkt hår använde nr 5,3. Hårfärgen fungerade jättebra & gjorde att det blev lite ljusare än innan. Slingorna blev lite rödljusbruna men absolut inte gula som kan vara ett fenomen vid slingning när man har röda pigment i sitt eget hår.

Det som var mindre bra var att det tog en himla tid, jag började så sent på kvällen och det kändes som om jag aldrig skulle få gå i säng. Då när jag stod med armarna ovanför skallen halvt i kramp så undrade jag varför i hela friden jag hade fått för mig att pyssla med detta själv. Men sedan när det väl var färdigt så var jag nöjd med resultatet i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Girl Goes Mom

Jag har använt den färgningen och slingorna flera gånger... Resultatet blir helt ok, men jag tycker det är så svårt att aplicera slingorna! Iaf om man ska göra det själv..

Sist när jag var gravid var det dock ingen höjdare.. (jaja man ska inte färga håret så men det gjorde jag ändå) slutade med knallrött hår!!! Uff! ;)

2006-12-30 @ 17:48:10
URL: http://girlgoesmom.blogg.se
Postat av: Mira

Men vad spännande!! Ett foto kanske man kan bjuda på?
Ska själv ändra utseende i nästa vecka... så tillvida jag kan sitta på arslet under såpass lång tid... svullnaden har inte lagt sig direkt.

Ha en supertrevlig kväll!

Kramiz.

2006-12-30 @ 21:28:58
URL: http://miranilsson.blogg.se
Postat av: Mia

Girls Goes Mom: Ja lite hjälp behövs för att nå överallt.

Mira: Mja vi får väl se... Lycka till i (jag gissar) frisörstolen :)

2006-12-31 @ 13:37:51
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0