Lyckliga stövlar

Det är inte bara vinterjackan som inte passar, här har vi grava skobekymmer också. Är så svullen i fötter och vader att inga andra skor än gympadojjorna passar, oknutna dessutom.
Dessa fötter och vader har minsann utretts under denna graviditet, både för misstänkt blodpropp och även havandeskapsförgiftning. Ett gäng olika doktorer på olika avdelningar och sjukhus har ojat sig och alla kommit fram till att jag inga allvarliga åkommor äger annat än extremt svullna fötter och vader, japp så kan det också vara. 
 
Idag hittade jag i alla fall ett par gummistövlar som jag gissar att jag kommer att bo i tills bebis anlänt, för sedan måste jag ju kunna ha vanliga skor igen, eller? Hemska tanke om jag för alltid kommer att få knata omkring i monsterstockar till ben och ballongtassar, hua...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0