Nötter

Här bjuder jag på ett favoritrecept, ett recept som jag faktiskt hör och häpna nästan följde till punkt och pricka. Det var bara hjortfilén och roquefort som byttes ut till oxfilé och gräddädelost, annars så.
Detta åt vi dock inte idag, det blev ett panikbesök till Jensens eftersom den fiskrestaurang vi tänkt besöka hade stängt.
Det bidde kött istället, lite slabbig pulversås å pompa istället. Brasan i mitten, servicen för barnet och det sanslöst billiga priset på maten var ett plus men annars, uäk, verkligen inget att rekommendera.
Jo efterrätten var ju god, den blev dessutom gratis eftersom jag vann den genom en SMS-tävling... Pengar vinner jag minsann aldrig men en våffla med mjukglass som dessutom räcker till 3 personer, det är min melodi;)
Näe ni goa, ha en fin Lördag.

Kommentarer
Postat av: Biibii the svägerska

Smaskens!! Det där ska jag testa!

2012-02-12 @ 12:16:27
URL: http://Gronavillan.wordpress.com
Postat av: mia

gör det babe

2012-02-17 @ 23:03:26
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0