God ny morgon

Helt ärligt dolde jag en lite besviken min när jag såg någon slags termos i julklappen från mannen, tänkte men varför ännu en till termos. Nu visade det sig vara en mjölkkokare, en alldeles underbar sådan som skummar mjölken om man vill och kaffet blir precis så där gott och hett som jag vill ha det. En fantastisk liten pryl helt enkelt som jag använder minst en gång om dagen, I löv it.
 
Mina ungar har varit på strålande morgonhumör båda två och jag har både hunnit med desserten och förrätten till ikväll. Nu tycker maken att jag ska gå och vila så jag orkar med fram till 12-slaget. Svårt att vila på beställning, är superpigg just nu trots att lilla loppan hade magont och lät därefter inatt. Vi får väl se om jag får till en paus idag. Kram så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0