Franskt

Datorn har börjat strula ordentligt och det är ett evighetsprojekt att ladda bilder, envis som jag är så ger jag mig inte. Idag bjuder jag på foto på min morsdagspresent, kan inte förstå att jag inte testat detta tidigare. Salongsfixade naglar, mina egna med förstärkning och fransk manekyr.
 
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på men i eftermiddag blir det träff inne i city tillsammans med vänner från USA som är på besök. Jag och sonen har redan bestämt att pappan/maken skall bjuda oss på restaurang ikväll, får se vad han gillar den idén. Solen skiner och vi beger oss ut snart. Önskar er alla en trevlig dag och hoppas att de flesta får vara lediga en dag som denna...



Kommentarer
Postat av: sweetmama

Snyggt!!!!



Jag ska fixa naglar nästa vecka inför festen. ar heller aldrig gjort det tidigare :)

2011-06-02 @ 13:31:47
URL: http://sweetmama.blogg.se/
Postat av: Biibii the svägerska

Snygga naglar!! Jag gillar att gå till salongen och fixa naglarna , lite egentid och lyx, det förtjänar alla!!

2011-06-02 @ 18:15:53
Postat av: Lotta

Fräscha naglar, franskt är så "rent" och sommrigt. Tyvärr sitter förstärkning inte på mina naglar utan jag måste ha tippar, men det blir ju oxå fint.

2011-06-04 @ 01:35:22
Postat av: mia

sweetmama: Lycka till, kram.



Biibii: :)



Lotta: Ja verkligen:)Mina verkar dock sitta efter helgens bravader i smuts och jord. Krami.

2011-06-07 @ 16:52:51
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0