Long distance...

Min fina vän från USA ringde ikväll och jag försökte på knagglig Svennis-Engelska trösta henne så gott jag bara kunde i det svåra läge där hon befinner sig. Vi träffas och pratar alldeles för sällan så den egna engelskan hinner bli riktigt rostig mellan varven. Jag hör ju själv hur illa jag låter och det blir smått komiskt mitt i allt det tragiska.

Men nu är telefonen som om helgkvällarna brukar gå rätt varm alldeles tyst. Och jag riktigt njuter av tystnaden och lugnet, strax ska även vi sätta igång med vad halva Sverige också gör (vi spelar in Melodifestivalen eftersom det krockar med sonens läggdags).
Ha det gott där ute och ta hand om varandra.



M-J  I´m so sorry for your lost, keep on going, you will manage this. Hold on to your friends, call them, stalk them. Drink the water and eat the food even though you doesent want it at all. However this tragic situation will end, I promise that you will find everything much easier further on. I love you to, forever, and we will keep in touch♥♥♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0