Bilhandlarfrugan

Större delen av dagen har gått åt att leta denna lilla grej:

En stycke extranyckel till gamla bilen som ska säljas, jag har ringt runt till släktingar i norr, letat i flera dagar och idag tog jag upp kampen, letade mig svettig. Till slut fann jag den på ett helt otippat ställe. Längst upp, längst in, under sonens vintertröjor i hallgarderoben? Spöket Labans ohängde bror måste ha lagt den där, men det gör inget för jag hittade den till slut.
Nu peppar jag mannen telefonledes att inte sälja bilen för billigt till tonåring från förorten, ajaj skulle ha varit där, detta är sååå spännande...

Och så börjar jag känna mig som en människa igen, pencillinmage men what the ****, som en människa igen.

Kommentarer
Postat av: Olavida

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-09-20 @ 08:26:44
URL: http://olavida.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0