Superspännande morgon

En av de märkligaste morgnar har för mig ägt rum denna morgon. Mannen hade bråttom iväg till flyget för ett jobbmöte i södra Sverige. Han hade dock hittat drömbilen och budat på den på internetauktion. Auktionens avslut krockade dock med jobbresan.

-Sätt dig här, tryck på uppdatera knappen och buda vidare, jag hinner inte. (mannen)
-Eeee, men, men? (jag)
-Jaja, gör som du vill men jag måste åka nu, hej då. (mannen)

Jag tog med mig morgonkaffet, satte mig framför datorn och fortsatte galant budgivningen. Roligt var det men blev förvånad att my Mr Big inte ringde mig. Ringde själv till kära maken för att höra hur mycket han var beredd att betala. 
Han blev supernöjd över att jag hade fortsatt, hängde kvar i luren under hela budgivningen och blev ännu mera nöjd när "vi vann". Så nu om allt ser fint ut med bilen så är vi med ny bil, kanske redan till helgen. 

Vår gamla bil står på gården, någon som är sugen på en gammal Passat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0