Logo-maniac


Sonen mår bra men vi vuxna har det lite tungt nu, lite för många långa nätter och jag går inte in på detta på ett djupare plan för er underbara bloggkompisar men för er andra, släkt och vänner så vet ni ju hur det kan vara ibland... Nu är det en sådan period men vi hetsar inte upp oss utan tar det lugnt, samlar information och tror som vanligt att allt kommer att lösa sig till det bättre. Å var inte oroliga, det finns alltid de som har det ännu värre, vi har ju varandra.

Vi är snällare mot varandra, maken har dessutom varit extra snäll och protesterade det minsta när jag ville shoppa loss och nalla lite från sparpengarna. 
Tack mannen... 

Ha det gott där ute.

Kommentarer
Postat av: Milla (FlowerPower)

Må så gott du med - KRAM!!!

2011-02-04 @ 08:34:23
URL: http://millaflower.blogspot.com
Postat av: CK

Styrkekramar... hoppas den jobbiga perioden är över fort!

2011-02-04 @ 08:34:27
Postat av: Lotta

Hoppas det löser sig fortaste fort. Fin påse men jag vill ju se innehållet, nyfiken som jag är.

2011-02-04 @ 16:15:08
Postat av: biibii the svägerska

Hoppas verkligen att det blir bättre snart!

Vill se underverket i påsen!!

2011-02-04 @ 18:24:00
Postat av: mia

Milla: Kram tillbaka



CK: Hoppas, hoppas, kram.



Lotta: Jorå, har inte fotat den ännu men det kommer väl:)



biibii: jamen du vet ju vad det är:) Krami

2011-02-04 @ 19:44:38
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0