Jag vann...


Hade inte en tanke på att jag skulle vinna bowlingen denna eftermiddadag, vi var ju där för sonens skull. Men ju längre vi spelade destå roligare blev det att höra på kära maken. Till slut fick jag be honom tagga med en aning och fokusera på 6-åringen. Vi spelade klart serien och därefter hade vi 20 minuter speltid kvar och då fick sonen bowla sig less. En mycket trevlig eftermiddag på Bowlinghallen i Heroncity, nästa gång testar vi ett annat ställe för himmel vad varmt det var där.

Efteråt:
-Tänka sig vad roligt att jag vann det kunde man inte tro. (jag)
-Mmm mmm. (maken)
- Jag fick 122 och du 100. (jag)
-105, jag fick faktiskt 105. (maken)

Bild: E4:an mot Kungenskurva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0