45 minuter & 3 kuddfodral senare


I förmiddags invigde jag min racermaskin som jag fått i julklapp, den fungerar toppen. Den är tyst, stark och snabb, 3 nya kuddfodral på trekvart.

Och mannen invigde sin nya och är väl mer än nöjd gissar jag. Mannen har rest på en nöjestripp hela helgen. 
(Å du Mr Big, Fredagsmiddag med tända ljus var inte detsamma utan dig.) 

Uppdatering: Inget nytt, bara omkastning av orden så att det inte lät som om jag fick en julklapp igår. Jaja, jag såg det själv iaf.

Kommentarer
Postat av: sweetmama

Ja det är nog många som stannat hemma och pysslat idag istället för att ge sig ut i snöyran.

Fina kuddar :)

2011-02-11 @ 18:55:18
URL: http://sweetmama.blogg.se/
Postat av: Biibii

Jättefina kuddar!!

2011-02-11 @ 20:38:10
Postat av: mia

Sweetmama: man får se till att sysselsätta sig helt enkelt.



Biibii: Men va faen, skit i kuddarna, ser du inte kärran, det näst dyraste jag har shoppat;)

2011-02-12 @ 00:22:38
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0