Snö i huvudstaden

Den här veckan har väl varit si så där, mitt tålamod har prövats över maxgränsen och det enda positiva med det är väl att vi alla (i min familj) nu vet var gränsen går helt enkelt. Ibland orkar man inte, bryta ihop och gå vidare och det är väl vad jag har pysslat med, typ.

Men nu är det äntligen Fredag och helg, "chefen" är på middag med jobbet. Så ikväll blir det myströja på och en massa bus med sonen. Sa försöka försöka att smita undan att leka med Bakugan.
Är det någon vuxen som förstår sig på att leka med de små färgglada plastbollarna? Inte jag i alla fall.

Bild: Från HM, dagens inköp, varm i vinter, mysig ikväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ops har det kommit nåt nytt nu igen i lekbranschen??

Man brukar bli förvirrad av nya grejor, spela kula vet man ju hur det funkar...

Verkar varit en tuff tid ett tag, hoppas det får bli lite bättre nu ett tag. Supergo tröja, passar utmärkt nu i urret. KRAM Milla

2010-10-22 @ 16:31:41
Postat av: sweetmama

Mitt tålamod har också prövats verkar vara helt förföljd av otur den här veckan.



Men du vännen nu tar vi helg. Fram med ett glas vin eller två och slappna av eller hur!

2010-10-22 @ 18:58:35
URL: http://sweetmama.blogg.se/
Postat av: HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Hoppas du mår bättre nästa vecka gumman!:)Miss you!

Kikade på den där tröjan igår..kanske borde "slå till"?:)

Fick köpa en jacka på H&M till Elliott för han VÄGRADE använda en "parkas" jag köpt på nätet till honom för typ 800...kul...njäää...

Men men...barn vet vad de vill....vill man ha en KORT jacka ist för en parkas...ja..då vill man väl det...suck;)!



Kramar!!

2010-10-22 @ 19:35:53
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: fia

Tåla mod är nåt som man kan behöva mer av , och hoppas du får må bra snart igen .

Fint från hm där , ser riktigt skön ut .

2010-10-22 @ 21:29:30
URL: http://fiasdrommar.blogg.se/
Postat av: mia

Milla: Japp hela tiden.



sweetmama: Så fick det bli, helt klart



hannahsthlm: Detsamma, får se till å ta en fika eller ngt snart.



fia: Nu mår jag finemang tack::)

2010-11-03 @ 10:40:05
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0