Höstlöv på bordet


Helt klart funkar det med överdos av självpepp vilket gårdagen mestadels bestod av. Jag pysslade med sådant jag gillar och sådant som piggar upp en aning.
Så som att ta en promenad i skogen, plocka löv och dekorera middagsbordet. Mysa runt i en velourmorgonrock i flera timmar, färga håret, laga en mustig höstgryta, tända ljus och äta med familjen. På kvällen var jag på riktigt bra humör igen och vi avslutade den tillsammans med goa vänner, dock byttes morgonrocken mot kläder.

Och ikväll ska jag göra något ovanligt, ovanligt för mig, jag ska nämligen gå på bio med en väninna.

Ha det finast♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Jättefint med höstlöv som deco. Fast här har alla snart ramlat ned!

2010-10-02 @ 16:12:22
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: sweetmama

Åååå vad mysigt med bio. Det har jag varit sugen på länge. Berätta sen vad du såg kanske man kan få ett tips ;o)

Vilken mysig dag du verkar ha haft lulla runt i morgonrock in i det sista är lyx!

2010-10-02 @ 17:25:28
URL: http://sweetmama.blogg.se/
Postat av: mia

Linda: Här i huvudstaden är det mycklet löv kvar på träden, men det brukar rassla till så faller de av.



sweetmama: ja jättemysigt och jag har levererat ett inlägg om filmen.

2010-10-03 @ 10:04:25
Postat av: Mickan

Låter som en härlig dag. Och vad fint det blev på bordet med höstlöven. :)

2010-10-03 @ 18:33:45
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0