Sysselsatt

Idag har femåringen varit så duktig, en förmiddag själv (nästan) på skolan med nya klasskamraterna inför 6-årsverksamheten som startar till hösten. Han var så fin, lyssnade snällt och verkade riktigt bekväm i den nya situationen.

Annars är det fullt upp, föräldramöte igen på nya skolan, ikväll ska jag på styrelsemöte och nu brottas jag med tvätthög och annan oreda, jag jobbar på helt enkelt inför morgondagen. Jag tycker själv att jag gjort mig förtjänt av en slapp helg i hemstaden på egen hand tillsammans med släkt och vänner.

I morgon åker jag, sätter mig på flyget mot Umeå, springer vårruset och planerar därefter en tripp till landet, och barhäng med bästa svägerskan (champagne ska vi ha). Kommer att bli så nice.

Bild: På balkongen är det ordning i alla fall, gubbarna har börjat bli röda, balkonlådorna är inget att skryta över än så länge men syrenträdet som planterades förra året är full med knoppar.

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Så fint ni har det

2010-05-25 @ 17:48:51
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: Att ha det gott

2010-05-25 @ 17:49:13
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: biibii the svägerska

å JAG LÄNGTAR TILLS DU KOMMER HIT!! VI KOMMER ATT HA SÅ SKOJ! KRAMIS B

2010-05-25 @ 22:23:52
Postat av: sweetmama

Men vad fint du har på din balkong! Gör mig lite avundsjuk faktiskt trots att jag har stor fin uteplats men jag är grymt trött på att klippa gräs!

2010-05-28 @ 23:35:17
URL: http://sweetmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0