Älskade väninnor

Måndagar brukar, ja bara vara Måndag helt enkelt. Idag har dock varit en bra sådan som avslutades med en riktigt tuff powerwalk med finaste väninnan. Viktiga samtal hade vi under tiden och vi kom fram till att livet helt enkelt är jävligt orättvist men att man bara måste gilla läget, gå vidare och se framåt för att inte bli eländig, självömkande och bitter.
Jag måste verkligen vara mer rädd om mina närmaste väninnor, ni är inte många, 3-4 stycken bara, ni vet vilka ni är och ni är bäst helt enkelt. Förlåt för att jag ibland är alldeles omöjlig och bara befinner mig i min egen lilla bubbla, förlåt...

Kommentarer
Postat av: Lärarinnan

Jag väljer att ta åt mig! Vilken skön kväll det låter som du haft, jag längtar också efter att bli mer rörlig igen. Det dröjer förhoppningsvis inte länge till. Största kramen till dig!

2010-05-04 @ 09:47:35
Postat av: Åsa

Det är nog så för alla... man har så fullt upp med sitt eget att vänner tyvärr blir åsidosatta...



ta vara på dem!

Och ha en fin dag!

2010-05-04 @ 10:52:03
URL: http://secondtime.blogg.se/
Postat av: mia

Lärarinnan: det gör du rätt i och massor med krya på dig nu.



åsa: ha fina dagen du med.

2010-05-04 @ 12:53:17
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0