Underbart veckoslut

Nu är vi hemma igen efter några alldeles underbara dagar i Norrland. Våra fantastiska släktingar har skämt bort oss ordentligt.

Efter en lyckad och för sonen extremt spännande flygtur landade vi hos sonens mormor. Jag och maken kunde bege oss på en shoppingrunda på tu man hand, händer inte ofta kan jag lova, avslutade gjorde vi på gubbiga Lottas innan det var dags för middag.

Helgen bjöd på strålande sol, vinterpromenad till Harpsjön, korvgrillning och skoterfärd. Så fint fixat, tack goaste svägerskan och svågern för allt.

Bästa vännernas bröllopsfest var hur rolig som helst, timmarna försvann, allt var perfekt fixat, maten god och livemusiken toppen. Mannen bredvid mig är inte min egen, dock en mycket kär vän som lixom jag inte uppskaddade alla renar som envisades med att stå kvar på vägen de 8 mil vi åkte för att komma till festen.

Nu hemma igen, sonen vill flytta till Umeå, tycker det är roligare där. Ett veckoslut att minnas, bästa på länge.

Kommentarer
Postat av: Lärarinnan

Vad roligt ni verkar ha haft det och vad fin du var. You look like a movie star!

2010-03-10 @ 18:44:40
Postat av: biibii the svägerska

Vilken trevlig helg vi hade. Saknar er.

2010-03-10 @ 21:38:50
Postat av: mia

Lärarinnan: Toppenhelg å tack även om jag inte kan hålla med:)



Biibii: Ja verkligen, kan inte tacka er nog, kram.

2010-03-11 @ 13:02:18
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: Zäta

Kul att ni haft det så bra.



Och så fint klänningen passade dig!

2010-03-12 @ 09:45:23
URL: http://blogg.zettervall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0