Shame on me

Tiden går och livet i familjebubblan består, vi har det bra nu, vardag, rutiner, livet pockar på. Dagar blir veckor, månader osv och helt plötsligt kommer jag jag på att jag varit ruttet urusel på att höra av mig till mina finaste vänner. Shame on me som lovat att jag aldrig skulle bli sådan...

Några SMS senare denna kväll och så en dejt med goaste väninnan nu på Fredag, så svårt var det. 

My lovely BFF vi ses på Fredag, jag bara längtar efter att få höra dig berätta om allt som jag missat under denna såpbubble tid, sorry och shit vad kul det kommer att bli.

Kommentarer
Postat av: Cecilia, Kär-Smycken!

Händer idag då?



Sköt om dig och ha en härlig dag!

2010-03-17 @ 07:20:55
URL: http://karsmycken.blogg.se/
Postat av: Stjärnantärnan

Jaaa det ska bli så roligt att det äntligen blir av! Ser väldigt mycket framemot det!

Kram

2010-03-17 @ 13:22:48
Postat av: mia

Cecilia: Återbesök med sonen hos doktorn, annars inga vida planer.



ST: Japp, supernice, hela familjen ser fram mot vår Fredagsmiddagsgäst:)

2010-03-18 @ 10:39:39
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0