Snusk, sol, vatten och lite annat.

Jag har klarat mig från snusk idag, efter att "flaggan i topp" smset med foto skickades till min telefon fick jag strax ett nytt (dock utan bild) med ett löfte om att han skulle lägga av, sjuka människor det finns överallt.
Jag kollar dock till en extra gång när det ringer eller messar i mobilen, men än så länge inget ovälkommet.

Nu ska blommorna på balkongen få sig lite vatten, jag med samt kaffe och en aningens sol. Jag ska också försöka lugna ned mig en aning, intala mig att mitt nya uppdrag kommer att gå finfint. Att vara med i bostadsrättsstyrelen verkar vara ordentligt tidskrävande, tänkte inte på det när jag tackade ja till förfrågan. Men nu är det gjort och det blir väl bra det med, som allting annat.

Ha en fin dag där ute♥

Kommentarer
Postat av: Milla

Men ÅH vilken galning att skicka sådana SMS! Man blir ju fundersam, hur korkad får man va?? SMS är ju knappast anonymt heller, hur är en sån person funtad - ja det finns väl inget svar på! Du agerar helt rätt som anmäler. Ha en härlig dag i solen!

Kram Milla

2010-06-02 @ 11:10:00
URL: http://millaflower.blogspot.com
Postat av: mia

Milla: Ja fast från mobil med kontantkort är det svårt att spåra. Han verkar ha gett upp nu iaf. Ha det toppen du med.

2010-06-04 @ 15:13:54
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0