Igårkväll


Vi hade en superduper trevlig kväll igår.
Middag i kvällssolen och även om den bara sneglar på grannarna som begåvats med uteplats i västläge så är det så nice att hänga där om kvällen.

Därefter blev det några drag med locktången, klackar och klänning på och sedan begav vi oss ut jag och mannen, bara vi. Det var länge sedan vi hade så roligt tillsammans, dansade loss till och med. Själv är jag väl ingen stjärna på att dansa men min fina fina man var helt taktlös och obeskrivligt rolig, en upplevelse i sig. På Eken hamnade vi i alla fall, bra musik, ljuvlig utsikt, trevligt folk och jag ville aldrig gå hem. Fast det gjorde vi ändå i skaplig tid så jag är inte alls vidare trött idag.

Ibland är det bra att åka bort själv en stund, för allt blir så mycket roligare när man kommer hem sedan igen.


Kommentarer
Postat av: Lärarinnan

Vad snygg du är!

2010-06-05 @ 17:07:43
Postat av: vintageRetroPrinsessa



Fredagsmys på en balkong lät ljuvligt :)



ha en kanon helg

2010-06-05 @ 18:45:46
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: mia

Lärarinnan: Tack men tycker nog att jag ser mest groggy ut, kanske var det? Näee då.



vrp: Tack hoppas du hade det gott med.

2010-06-08 @ 20:49:48
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0