Hemma igen


Hemma i Huvudstaden igen efter en tur till Norrland med begravning i ett frostigt vinterlandskap.
Begravningen var som den förväntades, sonen var superduktig och själv hade jag mest en känsla av att allt kändes overkligt. Avslutningsvis bar vi kusiner ut kistan från kyrkan, en allvarlig stund som tvärt avbröts med stora skratt så tårarna rann. Sonen lyckades med konststycket att dyka i en snödriva av lössnö med huvudet först och det blev aningens märkligt med en hel släkt som skrattandes bar ut kistan, men jag tror inte morfar tog illa upp, han skrattade nog han med, tillsammans med mormor ovan där...

Sedan var helgen bara trevlig, med släktmiddagar och mys på landet. En lång hemfärd med bil och snart åker vi uppåt igen, på bröllopsfest, men då tar vi flyget.

Vi har det bara bra, ni då?

 Bild: På de goaste kusiner som för det mesta håller sams.

Kommentarer
Postat av: sweetmama

Förstår att det måste sett ut ;o)

Men som du säger morfar log säkert åt det han med.

Välkommen hem !

2010-01-19 @ 16:53:55
URL: http://sweetmama.blogg.se/
Postat av: Lärarinnan

Vad skönt att allt gick bra! Ett gott skratt kanske behövdes precis just då?



Ska ni på bröllopsfest?! Är de dem jag tror att det är som ska gifta sig?

2010-01-19 @ 18:34:56
Postat av: Åsa

Håller med lärarinnan... det kanske behövdes.



Kram på dej!

2010-01-19 @ 20:01:15
URL: http://secondtime.blogg.se/
Postat av: mia

sweetmama: Tack söta du



Lärarinnan: Men det är ju dem som gifte sig i LV.



Åsa: Ja jag tror det jag med, kramis och ska kika in hos dig senare ikväll.

2010-01-22 @ 18:02:55
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0