Törs du följa med?


Modebloggarna bjuds på pressfrukostar till höger och vänster och nu gissar jag att de flesta är upptagna med modeveckan på Berns.
Själv får jag om än rätt så sällan då och då inbjudningar till olika evenemang, denna inbjudan är rätt så speciell.

Frukost, snack om lössnoppar och en maffig Goodiebag, inget för de pryda. Jag planerar i alla fall att bege mig, får ta med mig en bloggkompis men ingen jag känner är ledig i morgon, vill du följa med så är det bara att hojta till på min mail.

Ha det gott alla.

Kommentarer
Postat av: StjärnanTärnan

Hade gärna följt med dig om jag inte var tvungen att infinna mig i skolan 09.00. Hoppas du hittat ngn att gå med, kan nog bli skoj!

Kram

2010-02-03 @ 18:20:55
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

det har snöstormat här med...men nu kan det inte komma mer snö..får inte plats.

2010-02-03 @ 18:58:38
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: biibii the svägerska

Jag skulle självklart ha följt med! Men de där 70 milen mellan är ett liiiitet problem! :(

Hoppas att frullen smakar i alla fall!

2010-02-03 @ 21:50:11
Postat av: sweetmama

Hade gärna följt med men jag jobbar ju... Kul att du fått inbjudan ;o)

2010-02-03 @ 21:55:09
URL: http://sweetmama.blogg.se/
Postat av: mia

Stärnan T: Lika bra jag kom mig i alla fall inte upp denna morgon, urdålig.



Anna: håller med



Svägerskan: lite långt för en frulle



sweetmama: Ja de flesta gör ju det

2010-02-04 @ 21:27:59
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0