Blog Award


Godmorgon, jag har också fått en påminnelse om att inbjudan till Blogaward är på G. Detta år kommer jag dock att tacka nej, jag är för gammal helt enkelt, herregud jag blir ju 38 om några dagar bara.

Förra året träffade jag en hel del goa bloggare på tillställningen men var inte vidare förtjust över trenden att Veckorevyn hyllar utseendefixerade, skönhetsoperationsidkande unga nätmobbare när det finns så många duktiga fina ungdomar som helt klart skulle kunna uppmärksammas just bara för att de är bra och kreativa bloggare.

Självklart är det roligt att min lilla blogg fortfarande hänger med på någon lista hos VR och att en oldie som jag blir bjuden, men som sagt det är dags att lämna över till yngre förmågor. Och kom ihåg, det är helt klart coolast att vara snäll, om tio år kommer ingen att komma ihåg de nätmobbare som 2010 kallade sig för namn liknande kissi, dissi, pissi eller poop.

Ha det bäst, nu ska jag färga mina grå...

Kommentarer
Postat av: Stjärnantärnan

Mycket bra sagt!!

Kram

2010-04-01 @ 11:05:52
Postat av: Catrin

Tittar in för att önska dig en Glad Påsk!

Kramkram

2010-04-01 @ 11:14:20
URL: http://vardagstrall.wordpress.com/
Postat av: mia

S-T: Kram på dig med



Catrin: Å tack och detsamma

2010-04-01 @ 21:31:17
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: Bim HD

Helt enig!!! Inte för att jag får någon inbjudan - och förstår varför ;)

Dock vore det väl även läge för någon ordning med blog award för de lite äldre också? Varför bara de yngre? Oki, detta var VRs, men varför slår inte Amelia på trumman och fixar fram något liknande för Amelia/Taraläsare??? Bara en stilla undran - hm, något säger mig... fundera vidare, hahaha...

Må så grankott...

2010-04-03 @ 12:54:05
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0