Småseg dag

Idag är vi trötta både jag och sonen, den lille för att han vaknade klockan fem i morse och jag för att det varit ett  evigt gnällande från den lille prinsen. Nu har jag bjudit oss på blåbärssmoothie och hoppas den ska pigga på oss en aning.

När min man kommer hem sticker jag ut på en joggingtur, jag håller löftet att bege mig ut, varje vardag en PW eller joggingrunda, borde väl komma i bättre form så småningom. Mannen följde till och med ut på en sen kvällsrunda igår, inte illa.


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad duktig du är som är ut VARJE kväll...



jag brukar försöka ta mina promenader på luncherna. Joggandet kom av sig pga mycket småskador i sommar. Och jag återupptog det inte när semestern tog slut i samband med att smärtan avtog. lat

2009-09-23 @ 17:16:18
URL: http://candygirl.worldofsecrets.com
Postat av: Mira

WOW!!!



Jag är såååååå imponerad av dina turer. Önskar jag hade lite av din karaktär.



Psst! Har en liten tävling i min blogg.



Misstänker att du/ni hamnar tidigt i säng ikväll.



Kramelikram

2009-09-23 @ 20:11:22
URL: http://mirizen.blogg.se/
Postat av: mia

Linda: Nästan varje vardag i alla fall, men så har jag varit stillasittande hela sommaren



Mira: Som sagt, har inte imponerat det minsta denna sommar, vilket syns både här och där:) Ska kika in hos dig.

2009-09-25 @ 09:15:10
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0