Pink Roses

Jag kämpade mig ut i morse på en joggingrunda och det gick bättre än förväntat med tanke på att jag vanligtvis inte gillar att motionera på morgonen, träffade till och med på en bekant som roade sig på samma vis. 

Hur har det då gått med mitt projekt att bege mig ut och motionera varje vardag denna vecka månne? Jo rätt så hyfsat faktiskt, alla dagar förutom igår, då jag sov bort några timmar. Nu börjar helgen och några rundor runt området lär det inte bli.

Här i Stockholm är det fortfarande väldigt grönt, höstfärgerna väntar på sig. I vanlig ordning har jag köpt hem nya Fredagsblommor, denna gång rosa rosor, jag gillar att köpa blommor på torget...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0