När mannen får bestämma


Jag har knappt pratat med min man denna vecka, han fastnade i en bok ("Flickan som lekte med elden") och har suttit med den så fort han kommit åt. Jag har inte påpekat hur tråkigt jag tycker att det är eftersom jag själv ibland då och då kan bete mig på precis samma vis. Nu har han läst ut den och tredje delen har han inte köpt ännu.

Ikväll är det i alla fall dags för mig och maken att hitta på något tillsammans, min man fick tidigare i uppdrag att bestämma vad och valde gladeligen Stockholm Beer & Whisky festival. Inget jag själv skulle ha valt, whisky dricker jag absolut inte men en öl eller två slinker nog ned. Det kommer att bli trevligt hur som haver att umgås. Och nästa gång när det är min tur att välja aktivitet så kanske jag drar till med Coco Chanel på bio eller något annat riktigt girlie...

Nu ska jag och sonen förbereda Fredagskrubbet, en variant av detta kommer det att bli och sonen ser fram mot att banka kött alldeles själv. Välkommen hem My lovely Mr Big...

Vad hittar ni andra på ikväll?


Kommentarer
Postat av: Milla

Hihi jag förstår maken, böckerna är ju svåra att släppa... Låter som great med den festivalen, den skulle min man whiskyälskaren klart gilla. Jag dricker väldans gärna öl, men inte wirre men jag tror säkert det blir trevligt där på festivalen, kanske finns nåra tilltugg med ??

Må så gott! Kram Milla

2009-09-18 @ 16:37:45
URL: http://millaflower.blogspot.com
Postat av: mia

Milla: Massor av tilltugg fanns det:)

2009-09-19 @ 09:06:26
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: www.herbusiness.blogg.se

Måste instämma med Milla, Milleniumserien är verkligen böcker som slukar en direkt. Supersöta stenar!

2009-09-19 @ 23:46:36
URL: http://herbusiness.blogg.se/
Postat av: Sandra

hahah! typiskt män att välja nåt typiskt manligt när man ska göra något tillsammans .. :D

2009-09-20 @ 00:42:16
Postat av: mia

www.herbusiness.blogg.se: Bara jag som inte läst serien ännu verkar det som, får ta tag i det:)



Sandra: Ja eller hur, men det blev ju nice i alla fall.

2009-09-20 @ 11:21:17
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0