Minnen

Dagen D, har haft möte med sonens alla läkare, minst sagt ångestladdat inför detta möte, inte för att jag var orolig för sonens del, funktionshindret det är ju som det är och allt är ju så mycket bättre nu, men det är så många obehagliga minnen som åter väcks till liv när vi igen ska till samma plats där allt en gång började.

Minnena från sonens första månader på sjukhuset, samma läkare, rösterna, deras röster, ljuden, blickarna och sonen som hade så svårt att andas och inte fick rätt hjälp.
Hua, ryser bara jag tänker på det...

Men idag blev det inte alls så jobbigt,
nya ansikten, nya läkare, ny energi och trevliga vettiga människor. Ett helt fantastiskt positivt möte så nu firar vi en aning och nästa gång kommer jag nog inte alls att vara så stressad inför läkarmötet.

Svårt att beskriva ett lyckorus, men så är läget nu efter detta, halleluja...

Hoppas ni har det gott ni med?


Kommentarer
Postat av: Stjärnantärnan

Åh blir alldeles varm i hjärtat när jag läser det du skriver!! Förstår din lycka och delar den med er! Kram

2009-09-01 @ 21:45:32
Postat av: HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Fina er!:)!

2009-09-03 @ 09:46:17
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0