Mingel pingel och dans på ljusa dagen


Snart är sena TV-kvällen slut, DH och Brothers & Sisters, sova sött och i morgon blir det smarrig frukost och kamerainformation på Expert, en trevlig start på dagen tycker jag.

Idag har vi gåtränat (blir alltid att jag säger vi, men sonen har gåtränat med sin rullator, jag kan redan gå rätt så bra med mina stabbiga) i Globen Köpcentrum, sonen gillar att vara där och ville avsluta med att dansa med mig mitt i centrum. Ångrar att jag inte ställde upp när han äntligen bjöd upp till dans (hade hoppats på ett lite minde befolkat ställe mitt på ljusa dagen).

Nattis alla söta...

Bilder: Från Operan och man får lite Silviafeelings i guldfoajén, testa själva...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0