Många vaccinerar sig nu

Vi struntade i lunchen och åkte direkt till vårdcentralen där vi möttes av en stor skylt "VACCINET SLUT".
Luften gick ur mig en aning men så kom en sjuksköterska förbi som meddelade att de hade en enda spruta kvar men bara för ett barn i riskgrupp.
-Men här har vi ett sådant barn, ropade jag och sonen fick sin spruta på en gång.

Det gjorde jätteont, lillen blev så ledsen, armen blev öm men det gick över efter ca 20 minuter, nu är jag lättad över att han fick sin spruta och vilken tur att vi åkte direkt så vi kunde knipa åt oss sista sprutan. 
Och så tycker jag att "fettdoktorn" ska ta och proppa i sig så pass mycket smör att munnen täpps igen för ett bra tag framöver.

Kommentarer
Postat av: byfånen_från_dalarna

Hejsan! Där ser man ok... hmm



Kan du vara snäll och maila mig om 3-4 dagar och berätta om din sons ömma arm. Vad han genomlidit för krämpor etc...



TACK!

[email protected]

2009-10-20 @ 19:52:52
URL: http://blogg.expressen.se/stopnwo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0