Jag? En jävla kärring?

Igår cyklade jag lite för fort, svängde lite för snävt i en kurva och råkade skvätta lite vatten på en förbipasserande man (betydligt äldre än mig), samtidigt som jag vänder mig om och ber om ursäkt vrålar han "Jävla kärring" till mig.

Jag blev så paff att jag bara gapade, cyklade vidare skrattandes, jag en jävla kärring, va? Någon gång ska tydligen vara den första och detta var min.

Nåja nog om detta, vi har kört hårt med sonens rullstol med, nu är den på lagning och vi väntar på att den ska bli klar så vi kan bege oss ut denna härliga soliga Fredag.

Tänk om alla vardagar eller åtminstone några fler vardagar kunde kännas som Fredagarna gör, vad trevligt det skulle vara.

Kommentarer
Postat av: biibii

yeey det är fredag! Ja tänk om det kunde kännas som fredag fler dagar iveckan jag håller helt med dej! Ha en toppen dag!

2009-10-09 @ 09:30:32
Postat av: HannahSthlm

Haha...en kärring är det sista DU är...vilken herre:P



Ha en fin helg söt!



Kram.

2009-10-09 @ 09:48:21
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: mia

biibii: detsamma



hannahsthlm: Exakt:) Ha fina du med, kram.

2009-10-09 @ 21:20:19
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0