Blog award outfit

Jag har inte alls varit på vidare blogghumör den senaste tiden, har varit irriterande småkrasslig av och till helt enkelt. Lite av allt, lite trött, lite snuvig och lite halsont och nu även lite ont i ögat.

Men i morgon är det bloggfest à la Veckorevyn på Café Opera och dit hade jag tänkt bege mig i en sista minuten (i eftermiddags) shoppad klänning.
Koftan åker på, grå strumpor och så stövlar tror jag, har inte bestämt än.
Vad jag ska göra åt mesigaste frisyren vet jag dock inte, längden ska sparas ut igen men det hinns inte med tills i morgon.
Och så hoppas jag att Miss Teacher dyker upp fram mot kvällen, vore så nice...

Kommentarer
Postat av: //L

Vilken klänning, jättesnygg! Hoppas du får en fantastisk kväll då allt är till ist för av.

2009-10-17 @ 09:41:21
Postat av: Att ha det gott

Du kommer att vara super snygg

Hoppas att du får kul

2009-10-17 @ 14:19:58
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0