Som en liten present

Favoritdagen Fredag, mannen lämnar familjen för en resa till släkten i norr, jag hade tänkt hitta på massor med kul tillsammans med min lille prins här hemma och så i morse...
Tada, som en liten present vaknade sonen med 38,4°, så himla typsikt.
Men jag hoppas att det är något snabbt övergående, det brukar dessvärre aldrig vara så men man kan ju alltid hoppas.
Jag är i alla fall så nöjd över att vi har vaccinerat oss för länge sedan, nu vet jag att det inte är svinisen i alla fall.

Nu ska jag bege mig runt i våningen på kamerasladdsjakt och jag tänker inte ge mig förrän jag hittat den.

Ha det gott så länge och snart kommer Ume Ola på lunchbesök...

Kommentarer
Postat av: Milla

Hoppas lillkillen repar sig! Min "lillkille" (ca 180 cm lång) ligger hemma och är superförkyld, samma som vi snart haft allihopa i familjen utspritt på ett par veckor... Tråkigt är det. Ha så gott!

2009-11-13 @ 10:15:01
URL: http://millaflower.blogspot.com
Postat av: Lärarinnan

Aj, aj, aj då... Håller med om att det är skönt att ha vaccinerat sig - och ingen går baklänges heller. På W's skola har dock vaccineringen blivit fördröjd, det hela kommer att ske tidigast v 48. Tyckte först det var lika bra att han fick vaccineras i takt med skolans plan, men nu blir det ju så fördröjt. Grrr...

2009-11-13 @ 22:05:46
Postat av: mia

milla: Håller alla tummar här hemma, krya på er.



Lärarinnan: Inte ens sidledes. Vad segt, går nog bra iaf. Kram.

2009-11-14 @ 00:17:53
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0