Färjan 3

Men vad nu då? Jag har surfat runt idag och det verkar som om folk alldeles har fått "färjan-fnatt", själv hade jag inte en aning om att det var så poppis att partykryssa på helgerna.

Siljas båt på kvällsturen det datum jag hade tänkt åka med min mamma är specialbokad, helt ofattbart, hela båten. Och Viking Lines Cinderella kändes inte OK, sorry Baren Håkan och Party Per, inte min grej alls och så fanns det bara sämsta B-hytterna kvar.

Så nu drar jag med morsan på pensionärskryss, nice hytt, lite shopping och trevligt spa, jag tror det blir bra...

Våra fartyg - Paradise Birka Paradise

Bilder: Birka

Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Tänk att det har blivit så poppis bara för det där tvprogrammet! Hoppas ni får det trevligt.

2009-05-06 @ 08:01:05
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: StärnanTärnan

Jag tror Birka är bättre än de andra faktiskt! Finare båtar.

Hoppas ni får det toppen! Har du förresten fått mitt mail om helgen?

Kram

2009-05-06 @ 08:50:52
Postat av: Anonym

Vad jag har hört är Birka bättre än de andra... fast vad vet jag! Gött att bara komma iväg lite och slappa! =)

2009-05-06 @ 10:19:42
Postat av: Milla

Birka Paradise (om det är den) har jag inte åkt men Birka har alltid varit det där lite mer extra, då det inte heller har nåt bildäck. Så det blir nog toppen det. Vi var ju med Viking till Helsingfors förra helgen, det var väl "sådär" - trevligare med 2 kvällar ombord och en dag i land, men annars är båten lite sämre och mycket finsk tango. Maten var dock toppen!

Tror ni får det bra - och alla ombord är ju inte alltid ute efter att partaja som tur är.

2009-05-06 @ 11:59:35
URL: http://millaflower.blogspot.com
Postat av: mia

HUSnrNIO: Om det är programmets förtjänst så begriper jag inget för själv blir jag inte sugen på att kryssa efter spana på TV, jaja, fullbokat är det iaf.



StärnanTärnan: Sorry vännen, nu äntligen har jag svarat, usel på att kolla mail ibland.



anonym: ja precis min tanke, min mamma med rackliga ben och jag som bara stressar kan allt behöva slappa en aning.



Milla: Jag tror det blir vad man gör det till och jag hoppas mami kommer att uppskatta sin present. kram kram.



2009-05-07 @ 10:22:54
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: Tezz

Ni kommer säkert få det jättetrevligt. Har oxå hört att Birka ska vara bättre än Viking Line så det var nog ett klokt val :)

2009-05-13 @ 16:28:42
URL: http://blogg.gd.se/tezzinthecity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0