Å nej

I morse hade sonen avslutning på lekis, gulliga barn och så roligt att vara där men lillen var trött och hängig så vi stannade inte länge. Lillen klagade över öronont och det blev ett besök till VC (känns som vi varit stammisar där denna vår/försommar) och det visade sig att han hade öroninfammation. Pencillin, den tredje kuren tror jag men nu blir det snart bättre i alla fall.

Ingen vidare bra start på sommarlovet men snart bättre som sagt. Jag är helt slut efter denna dag och ska slänga mig i soffan, lägga mig tidigt och ladda inför morgondagen.

Hur är läget hos er då?


Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa



Lillstackaren,

Hoppas att det onda snabbt försvinner.





Trevligt somarlov på er

2009-06-11 @ 22:11:36
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: biibii

näeee inte öronen igen.... men snart är det bra hoppas vi!! Kramis B

2009-06-12 @ 10:44:55
Postat av: mia

vintageretroprinsessa: Det verkar gå bra ändå så jag hoppas och tror att han blir piggare snart. Kram och ha en toppensommar.



biibii: Ja inte så skoj,kramis.

2009-06-12 @ 15:11:59
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0