Snart bär det iväg

Idag åker jag till norrland i ett par dagar, ikväll springer jag vårruset tillsammans med bästa svägerskan, sedan ska jag bara vara med släkt och vänner alldeles ensam utan man och barn, en slags minisemester för att ladda upp energidepån.
Jag är nu helstirrig, som värsta resfebern och jag har nog aldrig varit borta från lilla prinsen speciellt många dagar, gissar att det är anledningen till hispigheten.

Man ska tydligen peppa sig själv om att man är i form, pigg och stark inför rundan, så nu gör jag väl det, pepp, pepp...

Ha det mumsigt alla ni.
Kram/ Mia


Kommentarer
Postat av: Merethe

Pepp, pepp! Lycka till, ha skoj, passa på att njut, och tänk att lillprinsen mår bra av att mamma mår bra =) Det är en härlig positiv spiral, men jag förstår att det är jobbigt att vara iväg från honom..

Men - heja heja heja! Make yourself proud =)

Kramar

/Merethe

2009-06-03 @ 13:47:33
Postat av: Anonym

Ha så härligt på egen hand, alla mår bra av den klyschiga egentiden ibland. Hoppas vårruset får okey väder ... Hälsningar Milla

2009-06-03 @ 22:12:34
Postat av: Anonym

Ha så härligt på egen hand, alla mår bra av den klyschiga egentiden ibland. Hoppas vårruset får okey väder ... Hälsningar Milla

2009-06-03 @ 22:13:15
Postat av: delinda

ha det underbart snygging =) kram

2009-06-03 @ 22:38:37
URL: http://www.delinda.se
Postat av: StärnanTärnan

Ha det så jättebra i Norrland och lycka till på vårruset!

Kram

2009-06-03 @ 23:19:07
Postat av: fia

ska hplla tummarna att det går jätte bra för dig på loppet . Klart man får resfeber det för står jag , men lycka till nu på vårruset .

2009-06-04 @ 09:34:07
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: ~Mezzie~

DET förkännar du så otroligt mycket!

Du fixar detta utan pepp för VI TROO LITAR PÅ GUMMS!!

DETTA kirrar du GALANT!



Kramar från hejjarklacken nerifrån

2009-06-04 @ 23:06:03
URL: http://mezzieliina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0