Kungar och drottningar

Mina grabbar, den vuxne och fyraåringen är ute och grillar, jag har fixat resten och skall strax ta mig en dusch och kommer därefter att både skimra och dofta lätt av kanel och apelsin. Jag tackar svägerskan som introducerade mig i Kings & queen-serien som numera finns att köpa i de flesta butiker med diverse hudvårds/kosmetikaprodukter.

Den skimrande bodymilken glittrar så pass att den kanske passar bäst om kvällen, jag gillar den i alla fall.

Nog om detta, vad gör ni då?

Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa

Underbara produkter :)

älskar doften som håller sig kvar länge i hemmet och på kroppen :)



ha det finast kraaaam

2009-06-30 @ 00:40:41
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0