Hemma igen

Nu är jag åter på plats efter en kortare semster i Norrland...
ken_1670.jpg
Bilden är lånad från VF och mitt i klungan sprang jag och svägerskan vårruset i Umeå förra veckan.

Alla fick medalj och min egen insats var jag helnöjd med, trodde inte att jag kunde springa i ett sådant tempo.

Lugnt med mamma och moster på landet, de ville dock inte vara med på bild så de två lamorna får istället tjusigt visa upp sig.

Gårdsfest i kylan hos bästa C tillsammans med svägerskan och en hel hög av trevliga norrlänningar, tusen tack för en toppenfest.
Nu vardag igen, skönt att vara hemma, gosa med gossen har jag tänkt göra hela dagen...

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Ja, se där! Bildbevis på att du sprang, inte illa! ;)

Var stog du i starten nu då?

2009-06-08 @ 10:13:10
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: mia

Åsa.S: Vi valde jogging men det var ingen vidare ordning på startgrupperna så vi fick kryssa förbi en massa som valde att gå från början.

2009-06-08 @ 10:24:35
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: Carina

Tittar in för att säga att det var så kul att ses i lördags. Nackdelen med så mycket folk på besök är bara att man får så lite tid att surra med alla! Hoppas vi hinner umgås lite mer nästa ggn vi ses!!! Kram kram

2009-06-08 @ 11:01:22
Postat av: mia

Carina: Jaaa toppenkul och jag förstår att det blev stressigt med så mkt folk. Klart vi ses senare i sommar när vi dyker upp.

2009-06-08 @ 18:25:38
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: //L

Vilket fint foto av dig och B. Och superbra jobbat på ruset!!



//L

2009-06-09 @ 18:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0