Blodiglar nej tack, vampyrer javisst...

Här var det snålt med inlägg, sonen svarade i alla fall bra på medicinen, blev så pass pigg att hela familjen i Lördags drog iväg på bröllopsfesten, trevligt värre.
Lärarinnan fick "skönsjungande" uppvaktning även på Söndagen och vardagen har pockat på som vanligt.
Nu skiner äntligen solen i huvudstaden, vi ska ut och så tänkte jag bekänna att jag blivit smått besatt av Stephenie Meyers böcker efter att ha sett filmen Twilight.
Jo jag vet att detta egentligen är för tonåringar, men blodtörstande vampyrer i samband med en massa löööve, det går jag igång på helt enkelt. Senare idag ska jag köpa uppföljaren, måste bara få veta fortsättningen. Ha fina dagen där ute...
Om jag kunde drömma När jag hör din röst
Bild: CDON


Kommentarer
Postat av: Milla

Såg de böckerna verkligen ligger i topp på CDON:s lista... Jag har inte sett filmen ännu. Men min 18-åriga dotter har en rejäl crush på en viss person i den filmen, och läsa böckerna är hon på G med i sommar.

2009-06-16 @ 14:54:19
URL: http://millaflower.blogspot.com
Postat av: Lärarinnan

Inget om vampyrer, men om midsommar! Jag har ett önskeinlägg på din blogg, kära hemmafru. Skulle vilja läsa om dina "måsten", önskemål och absoluta no-no´s på midsommarafton. Ska gälla båda mat, dryck och aktivitet. Så där ja, blogga på! ; )



Och tack för skönsång!

2009-06-16 @ 19:29:33
Postat av: Helena

Jag har också sett filmen, ett otippat val, och blev glatt överraskad. Den var riktigt riktigt bra! Väntar nu på att tvåan ska komma...

2009-06-18 @ 07:42:42
Postat av: mia

helena: japp den kommer jag också att se...Ha det toppen.

2009-06-19 @ 11:31:28
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0