Känns som Fredag idag

Näe det är verkligen inte Måndag idag, Onsdag närmare bestämt. Lite stressig vardag kan tyckas och alla hanterar vi stress på olika vis.

Jag gillar när det är action, massor att göra och jag tänker man gör det man hinner och det som inte hinns med kan man göra en annan dag...  
Jag är i en period där jag känner mig pigg och stark, hoppas att det ska smitta av sig på mina närmaste.

"Att känna tacksamhet och inte uttrycka det är som att slå in en present i ett paket men utan att ge bort det."
Källa: William Arthur Ward

Japp så var det med det, nu ska jag in till stan och helt ogenerat bränna lite pengar...
 
Ha det fint där ute

Bild: Cult Design

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Har just fått hem Cult designs vårkatalog och nu finns det mycket snyggt. Till och med diskmedelspumpen har fått nya färger. Får köplust själv. :)

Ha en fin dag.

2009-01-21 @ 14:00:53
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Angående ditt inlägg 31 januari förra året:



Snyggt förkläde och huckle. Själv har jag alltid keps och hästsvans i tillägg till förkläde när jag städar.



Johanna

2009-01-21 @ 20:45:34
Postat av: Mira

Även min onsdag har känts knepig (läs: som en fredag)



Nu nedräkning och en fullspäckad helg med en massa roligheter på G.



Bästa kvällen till dig och de dina!



Kramiz

2009-01-21 @ 21:02:25
URL: http://mirizen.blogg.se/
Postat av: mia

Kerstin: har spanat i den på nätet, håller med mycket fint, älskar att gå in på Mias Lustgård där de har så himla bra utbud:)



Johanna: Oj nu blev jag så nyfiken att jag var tvungen att balca bak i tiden och jo, jättefint. Idag har jag ett liknande från Linum som jag aldrig använder, kanske vore nåt:) Å keps är bra, hmmm ska nog skaffa mig en städareroutfit. Ha goa kvällen.



Mira: Å det var länge sedan (tror jag dagavill) Kramenkramen.

2009-01-21 @ 22:10:14
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hur ska din städaroutfit se ut, Mia?

2009-01-22 @ 10:52:41
Postat av: Anonym

Hur ska din städaroutfit se ut, Mia?

2009-01-22 @ 10:53:57
Postat av: Johanna

Du får ursäkta, men det blev lite problem med att skicka kommentaren.

2009-01-22 @ 10:54:36
Postat av: mia

Johanna: Ingen aning, jag får återkomma gällande den frågan:)

2009-01-22 @ 16:01:37
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0