Jag är utvisad till gästrummet

Mannen har trixat med datorna hela dagen, fixat med sådant som jag inte har någon aning om, men surfat har jag inte alls gjort förrän nu, precis innan läggdags.

Sitter i gästrummet och gissar att jag blir kvar här inatt, har drabbats av en rethosta som slår till ordentligt under natten, höll visst kära maken vaken en hel del under den förra.

Jaja, helt OK ändå, en soft dag, en rätt så vanlig familjesöndag bara och så har jag lärt mig att hårdvaxolja på händerna enkelt går att ta bort med olivolja,
man lär sig något nytt varje dag...

Bild: Jag i röriga gästrummet med proppfulla Billybokhyllor i bakgrunden.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Men så härligt att ha ett gästrum, toppen att själv kunna utnyttja vid just såna tillfällen som förkylning och hosta. Hoppas ni har en härlig kväll! Kram

2009-01-05 @ 22:33:45
URL: http://mammaamu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0