Award


*Det är med en stor ära som jag tilldelar Dig den här Awarden!
Jag älskar att läsa Din blogg!
Tack för att jag får följa Dig i Din vardag! 
Du har en underbar Mammablogg! Be Proud!*


Jag har fått en award, tusen tack Mezzie. Den ska skickas vidare till de "mammabloggar" som jag gillar så här kommer några av dem:

Biibiis, min bästa, min vapendragare, vacker och stark, stolt över att vara hennes vän. Hoppas att bloggen uppdateras snart.
Hannahs, läppglans, djup, singel-mingelmammaliv, märkesväskor- allt i en perfekt bloggblandning.
Miras, familjeliv, hjärta, kärlek och tokigheter, en ljuvlig människa som jag fått äran att träffa och hoppas att jag kommer att få träffa igen om inte allt för länge.
Bettans, en underbar gammal vän, som bara är, love u.

Och så Gerdas men den är lite hemlig så jag länkar inte, synd va.

Ni ovan får skicka vidare ni också. Självklart är det fler bra bloggar som jag följer, men jag får länka dessa en annan gång. Kram kram...

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Oj! Jag tackar det ödmjukaste!! Nu blev jag väldigt stolt och glad:) Tusen Kramar

2009-01-12 @ 22:01:59
URL: http://mammaamu.blogg.se/
Postat av: HannahSthlm

Men sötnos! Tack! Måste jag skicka vidare imorgon! Intensivt kalas och nu äär det sussa som gäller innan midnatt;) Kram!

2009-01-12 @ 22:32:01
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: Mira

Miljarder tack, goaste Mia!

2009-01-13 @ 20:17:48
URL: http://mirizen.blogg.se/
Postat av: Gerda

Tusen tack och detsamma till dig!! Här inne är jag ofta och läser...Kramen till er!!

2009-01-14 @ 20:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0