Frisyren


Näe jag lurades och hade satt upp håret igår bara, men sonen blev förskräckt och trodde att jag hade klippt mig och poängen var inte att lura er alla utan att stressa maken som har hang ups på långt hår.
Han blev dock till min förvåning inte det minsta stressad, så det är fritt fram att kapa av om jag så vill.

Pernillas Julmustmat blev riktigt OK, lite annorlunda men gott. Nu är svågern här som hastigast och sonen har kidnappat honom in till sitt rum. Själv har jag haft världens sovmorgon och nu vet jag varför jag kunde sova så länge, har blivit förkyld - igen.

Kommentarer
Postat av: Lärarinnan

Meeeeeeen!!! Det ser ju verkligen ut som håret var avklippt vid käklinjen på den andra bilden. Krya på dig då...

2009-12-05 @ 15:49:10
Postat av: Elisabeth

Men din buse!! Jag tycker verkligen du passar i kortare hår, ja lika snygg är du i långt. En vacker flicka som du, passar i allt, det bara är så. Kurera dig vännen! Kram

2009-12-06 @ 00:58:10
URL: http://mammaamu.blogg.se/
Postat av: mia

Lärarinnan: Ja visst gjorde det, tokigt:)



Elisabeth: Håhåhå tack du söta:)

2009-12-06 @ 09:16:32
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0