Igår och förra veckan

Igår kom de, våra Norrlandsgäster "Meckar Micke" och hans två goa ungar som blivit så stora, trötta var de efter en hel natt på tåg. Dagen var lugn i värmen, jag försökte sola en stund, men det var för varmt, försökte mig även på att springa en runda men jag skyller på värmen där med (inte på att jag fläskat på mig efter all sommarmat och på tok för lite motion, nä nä)  och det blev mest att jag promenerade.

Nu en liten återblick från semsetern i norr från förra veckan..

Ny kamera med en "sminkfunktion", tja kanske att jag ser lite sminkad ut iaf.
På landet kan man slå till med de mest knasiga outfits, skotskrutigt och leopardmönstrat, wao, vilken hit. Maten på fatet, en sommmarfavorit, vitlöksbröd med västerbottenost, räkor och aioli.
Och så en bild på bästa svägerskan som sitter på REX och strax efter fotot bjöd kvinnan i bakgrunden  henne på en dusch med regnvatten då hon vevade in markisen (tror helt klart att hon gjorde det med flit, bra att du röt till).

Nu är det dags att slita upp gästerna, jag och sonen har hållt låda färdigt i hans rum nu...
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0