Shoppingrunda med tonåring och kortare hår

Igår sprang jag runt med kompisens 13-åriga dotter på shoppingrunda, jag är inte van att shoppa med tjejer i den åldern kan jag säga.
Egna pengar hade hon och borde ju egentligen ha shoppat hej vilt men eftersom hon frågade mig om råd så blev det några stopp från min sida, "näe för kort, för urringat, BH:n syns för mycket och nej det funkar verkligen inte utan".

Nåja jag var värsta torrisen, några fina grejer hittade hon och jag meddelade flickebarnet att hon snällt får vänta en vecka tills hennes mamma kommer till huvudstaden så får hon ta ansvaret över huruvida kläderna är för raffiga eller inte.

Idag ska jag klippa mig har jag bestämt, sned lugg och kort till axlarna, typ så här, blir det skräp så är det ju bara att låta det växa ut igen.

Ha det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0