Armband

Idag har sonen nästan varit overkligt rar och ljuvlig precis hela dagen, underbart med tanke på att gårdagen var rent rutten då sonens absolut värsta trotsmonster visade sig från morgon till kväll, helt slutkörd var jag när min kära man kom hem och fick ta över direkt han kom in genom dörren.

Äntligen har jag gett mig själv armbandet som jag suktat efter men aldrig köpt, ångrar att jag inte slog till då direkt efter som de svarta tagit slut, verkar vara fler än jag som gillar armbanden från Tokyo Jane.

Nu ska jag fixa Fredagskrubb, bubblor i glasen, ljus ska tändas, mys, kramar, bus och lek och så hoppas jag att min man snart ska kika in genom ytterdörren.

Vad har ni för er?

Kommentarer
Postat av: Anna

De finns idag i alla möjliga färger hos bellme =)

Man får två för 199:-

Jag tog ett svart och ett creme färgat =)

2009-09-01 @ 10:30:42
URL: http://www.annagirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0