Mysig Måndag?


Vi har tänt massor med ljus, mannen ser på urtråkiga TV-program, motorsport på 8:an. Jag ska snart krypa ned i sängen och ladda inför morgondagen.
I morgon är det lekis i vanlig ordning och så ett stormöte med sonens alla (nästan) läkare på eftermiddagen, framtid, prognos, diagnos? Jag tycker alltid att dessa stormöten är ytterst obehagliga, tur att min man följer med.

- Får jag också prata med doktorerna? (Sonen)
- Så klart att du får, det är ju dej dom vill träffa.
- Så då får jag också prata, haha, jag ska prata, blablablablabla och blablablabla bla bla blaaaaaaaaaaaaaa. (sonen)

Inte det minsta orolig, han han gillar att prata min lilla stora kille.

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag tyckte att er tvbänk såg fin ut. Får man fråga var ni köpt den för jag är nämligen ute efter en till mitt eget lilla hem.

2009-09-13 @ 12:23:48
Postat av: mia

Hanna: Kommer från IKEA, Bestå tror jag den heter, vi köpte tre och fäste på väggen, lite pul med hål för sladdar (IKEA glömde visst att sånt behövs) eftersom vi fick fixa det själva men det gick det med, vi gillar bänken mkt.

2009-09-15 @ 15:37:53
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0