Favoriter

Vi har haft en toppenhelg hela familjen men speciellt 4-åringen som fått träffa sina favoriter, Pippi 1 och Pippi 2 som duktigt från morgon till kväll promenerade bland matsugna gäster på matmässan i Tantolunden. Mora Träsk röjde på Gröna Lund så vi gjorde även ett besök dit och trängdes bland alla barnfamiljer, sanslöst mycket folk, trodde att det skulle ha minskat men det verkar vara en hel del semesterfirare kvar här i huvudstaden.

Nu en ny vecka, full fart och rätt så späckat schema, ha det gott där ute...

Kommentarer
Postat av: Cin

Pippi var min favorit när jag var liten också! :)



Härlig dag för lillemannen kan jag tro. Mora träsk är ju så charmiga!



Kramkram

2009-08-25 @ 08:46:26
URL: http://cintankar.blogspot.com/
Postat av: mia

Cin: Ja tänk att Mora Träsk håller än, lyssnade själv på dem när jag var liten.

2009-08-26 @ 09:35:35
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0