Glass i solen...

Om jag kunde joddla skulle jag göra det hela dagen, kanske lika bra att jag inte kan.
Vi har ätit glass i solen, kastat jättekottar, det är Fredag, kaffet smakar smaskens och idag behöver jag bara bry mig om sådant jag tycker om.

Eftermiddagens bekymmer handlar enbart om hur den tomma balkongen skall inredas. Mannen har köpt trall från Clas Ohlson, ikväll ska den placeras på balkongens kalla betonggolv. Morgondagens bekymmer handlar om vad jag ska bjuda middagsgästerna på.
Härliga bekymmer och jag passar på att njuta när det nu råder frid på torpet.

Bild: Trall från Clas Ohlson

Kommentarer
Postat av: Anna

Sådan trall har vi köpt därifrån, gick dock åt mer än vad vi trodde men blev jättesnyggt. Fick såga till några så det skulle passa perfekt, Clas Ohlson har ju de billigaste med =)

2009-04-17 @ 14:13:13
URL: http://stargirl.webblogg.se/
Postat av: biibii

Så härligt med Fredag och ni verkar ju bara ha toppen väder hela tiden. Har snöar det just nu...:(

Had ju tänkt att grilla ikväll men vettefan om jag orkar fixa grillen och stå ute i snöstorm och grilla........ha bästa fredagen!!

2009-04-17 @ 15:34:38
Postat av: mia dh

Anna: Himla bra trall:)



Biibii: Men hallå, grillmästarn din får väl ta och rycka upp sig, gräva fram, rengöra, ta på sig jacka och grilla jaktfångsten till familia;)Kramen kramen.

2009-04-17 @ 19:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0